29 Kasım 2018 Perşembe

Kırklı yaşlardan sonra anne olmak...

Uzun yıllardır önce blog yazmayı bırakmıştım. Blogların engellendiği gün soğumuştum yazmaktan ve bir daha giriş yapmak bile içimden gelmemişti. Sosyal medya, sitelerin, forumların ve blogların yerini almıştı. 
Ne var ki geçen yıl hayatımdaki mucize bir değişiklikten sonra, kalıcı birşey yapmalıyım, yazmaya ve belgelemeye devam etmeliyim dedim.
Bu blogu, küçük mucizem, cesur ve güçlü kızım için bir anı bırakmak amacıyla açmaya karar verdim.
Büyüdüğünde, belki kuşak çatışmaları başladığında, bazen beni dinlemek istemediğinde, belki sevgimden şüphe ettiğinde de annesinin onu ne kadar çok sevdiğini, onun üstüne ne kadar titrediğini bilsin istedim...Ben bilmek isterdim....
Bu giriş postunu kısa tutacağım zira kızımın resimleri eşliğinde gün gün değişen hayatımızı paylaşmak istiyorum.
Eh...Hoşbulduk diyerek Blog dünyasına tekrar giriş yapıyorum.
Umarım siz de zaman içinde paylaşımlarımda kendinizi bulursunuz...Belki faydalı bile olurum...Kim bilir...
Yorumlarınızı, sorularınızı eksik etmeyin de bana devam etmem için güç versin olur mu. :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kavin Bilge Kızıma...

Kavin Bilge kızım doğmadan bu bloğu açmam gerekliydi...Çok istedim anlık duygularımı paylaşayım ama fırsat bulamadım. Çalışan bir anne içi...