30 Kasım 2018 Cuma

Doğuma çantası için ön çalışma...

Bu konu beni çok meşgul etmişti, çok araştırdım, çok düşündüm. Birgün masa başına oturup bütün blog ve forumlarda yazılanları okuyarak liste çıkardım. Bir tarafa annenin ihtiyaçlarını, diğer tarafa bebeğin ihtiyaçlarını listeledim. Liste bittiğinde de, düşünerek tek tek aciliyet sırasına koyarak tekrar listeledim.

Listem hazır, içim rahattı artık, neler alacağımı ve ne zaman alacağımı biliyordum.

Fırsat buldukça sindire sindire, aceleye getirmeden, tadını çıkararak alışveriş yapmaya başladık. Aldıkça listeden üstünü çizdik. Dar zamana sıkıştırmamak bize avantaj sağladı. Hem istediğimiz ürünleri daha hesaplı alabileceğimiz yerler bulduk, hem de atladığımız bir şeyler olmadı.

Aldığımız ürünleri de yakınlarımızla paylaştık ki, kimse tekrar tekrar aynı şeyleri almasın. Bebekler inanılmaz hızlı büyüyor ve bazı aldıklarınızı hiç kullanmadan başka bir bebeğe devredebiliyorsunuz.

Sonraki postta listemi ayrıntılı biçimde paylaşacağım. Umarım faydalı olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kavin Bilge Kızıma...

Kavin Bilge kızım doğmadan bu bloğu açmam gerekliydi...Çok istedim anlık duygularımı paylaşayım ama fırsat bulamadım. Çalışan bir anne içi...